22:41 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
"سپیدار" آماده عرضه اولیه ۱۵درصدی امروز معرفی شد / برنامه های آتی

1399/10/17 09:08

توسط مدیرعامل :

"سپیدار" آماده عرضه اولیه ۱۵درصدی امروز معرفی شد / برنامه های آتی

نماد برتر- مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی از طیف استفاده مخاطبین از محصولات و برنامه‌های مفیدی در دستور کار برای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، جلسه معرفی شرکت سپیدار سیسم آسیا بعداز ظهر دیروز با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی با حضور حمیدرضا رنجبری مدیرعامل "سپیدار" بصورت آنلاین برگزار شد تا برای امروز آماده عرضه اولیه 15 درصدی سهام در بازار دوم معاملات فرابورس باشد.


 


براین اساس، حمیدرضا رنجبری با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از فعالیت سپیدار سیستم آسیا می‌گذرد، گفت: این شرکت روی تحلیل و تولید نرم‌افزار های سازمانی ویژه شرکت‌ها و اصناف فعالیت می‌کند و در یک دهه گذشته فعالیت را روی این حوزه تقویت کرده است. با برنامه‌ریزی‌های دقیق مدیران مجموعه و همراهی شبکه گسترده‌ای از نمایندگان این شرکت با اقبال سراسری مطلوبی در حوزه نرم‌افزارها روبرو است.


 


وی افزود: سپیدار سیستم پشتوانه خوبی از جانب شرکت همکاران سیستم دارد و از سنوات گذشته "سیستم" در حوزه نرم‌افزارهای مختلف مورد نیاز شرکت‌های بزرگ فعالیت داشته و در حوزه شرکت‌های کوچک با خلائی روبرو بودیم که سپیدار سیستم فعالیت را در این حوزه متمرکز کرد. اکنون بیش از 40 هزار مشتری از محصولات سپیدار سیستم استفاده می‌کنند. این موضوع فرصت بسیار خوبی را برای شرکت‌های کوچک فراهم کرده تا با بهره‌مندی از نرم‌افزارهای این مجموعه بهره‌وری را افزایش دهند و با خروجی نرم‌افزارهای مورد استفاده، شاهد اتخاذ تصمیمات بهتری در فرایندهای کاری باشند.


 


این مقام مسئول ادامه داد: طیف دیگری از جامعه مخاطبان نرم‌‌افزارها، اصناف بشمار می روند که دارای تنوع زیادی هستند و محصولی که برای این دسته تولید و عرضه می‌شود با برند دشت شناخته و وارد بازار می‌شود. نرم‌افزارهای اصناف و فروشگاه‌ها طی 5 سال گذشته در جایگاه مناسبی برای بازار مصرف قرار گرفته و بخش مهمی از بازار در حوزه نرم‌افزار حسابداری شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در اختیار سپیدار سیستم آسیا است.


 


رنجبری با بیان اینکه سپیدار سیستم برنامه‌ریزی‌های مفیدی برای آینده در دستور کار دارد، عنوان کرد: درصدد هستیم تا با استفاده از فناوری‌های روز، محصولات جدیدی را نیز متناسب با نیاز مشتریان در بخش‌هایی که بازار خاموش قلمداد می‌شوند و محصولی برای آنها ارائه نشده، وارد بازار کنیم تا در چند سال آینده در حوزه نرم‌افزارهای شرکتی و فروشگاهی همچنان به عنوان رهبر بازار باقی بمانیم.


 


وی درخصوص فعالیت در حوزه آموزش نیز توضیح داد: در حوزه آموزش فعالیت‌های گسترده‌ای داریم تا جامعه مخاطبان را با محصولات آشنا کنیم و مشتریان بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری برای خریداری نرم‌افزارها اقدام کنند. در این بخش بیش از صد هزار علاقه‌مند و دانش‌پذیر از سراسر کشور از آموزش‌ ها بهره‌مند می‌شوند. علاوه بر واگذاری 15 درصد از سهام در فرآیند عرضه اولیه، شرکت متعهد است تا سه ماه آینده 10 درصد دیگر سهام را از طریق فرابورس به فروش برساند.